Plocka bär eller ta hem rabarber – finns att hämta i bärträdgården vid CIK! 🍓✨😃

Förutom mitt politiska engagemang har jag ett stort intresse för odling 🌱 Därför är det väldigt roligt att uppmärksamma det fina samarbetet mellan Knivsta kommun och Knivstabygdens Trädgårdsällskap! 😊

Jag upplever att odlingsintresset ökar i kommunen, superkul! 🙌🍅🥬🥕🧄

Med vänlig hälsning,
Matilda Hübinette

Övrigt:
Bilderna kommer från kommunens instagramkonto ”Föreningslivet i Knivsta”, ett bra konto att följa för att ha koll på vad som händer i föreningslivet i kommunen ✨